Flere kunder i  butikken
- kundeoptimering -

Indgangen

Indgangen bestemmer kundeflowet.

Du har sikkert undret dig over, at butikkerne på den ene side af gaden altid har flere besøgende end dem på den anden side. Det er fordi nogle energier tiltrækker flere kunder end andre. Det kan Feng Shui lave om på.

blomsterhandler

Pacering af varer

Hvor skal varene vises?

De forskellige verdenshjørner har hver deres forcer.

Det udnytter vi, når vi vælger, hvordan og hvor varerne skal udstilles i butikken. Det har nemlig indflydelse på, hvordan kunden reagerer. Køber eller oser.

Pige i Forsiden af ​​Shopwindow

Belysning

Lys er energi, og sender signaler til kunden.

Det udnytter vi til at skabe stemninger, der understøtter kundens lyst til at købe.

Farver og musik kan supplere stemningen.

Arrangering af butiksvarer

Vinduerne

Vinduesudstillingen er det første indtryk.  

“You never get a second chance to make a first impression.”— Andrew Grant

YOU SEE WHAT YOU GET

Skærmbillede 2022-08-03 kl. 12.46.25.png

Betaling

Betaling er jo i sidste ende formålet.

Derfor er det vigtigt, at handlingen sker der, hvor energierne understøtte alvor og beslutsomhed. Ingen slinger i valsen - tak.

Kreditkort køb

Betjening

Dårlig service kan ødelægge selv det bedste salgsforarbejde.

En dårlig oplevelse fortælles videre 10 gange mere end en god.

Top-betjening, top-service og top-varer. Så er du godt på vej til succes, når kunderne først er kommet ind i butukken

Kaffebar assistent